Monday, January 04, 2010

1.2

Ena dagen avklarad, en till i morgon, sen är man ledig igen=) Man blir lite knäpp vid jul o nyår när man är ledig hit o dit, men det är skönt!

Var rätt lugnt på jobbet i dag, hade tänkt sitta till 16, men blev ej så, gick vid 15.
Vissa dagar blir ej som man tänkt sig o även fast det är jobbiga kan de sluta bra tillslut.

Ska laga lite sen middag nu, kycklingwok står på menyn, mest för att ha med matlåda i morgon, vi har blivit så duktiga på det=) Gick ju endel på mat ute när vi fixa köket, så man är rätt less både på sånn mat och att betala för den he he he

Hoppas alla haft en skön första arbetsdag 2010( o Ni som inte jobbat med såklart)Visst är det bra skumt att skriva 2010, skrev fel hela tiden i dag, visst är det så varje nytt år, men lite speciellt med ett nytt decennie=)

Ciao!

2 comments:

Cin said...

För mig är dessa dagar underbara! När Mattias börjar jobba igen så ligger jag här i cribben helt själv igen. Suger :-(
När är det du börjar nya jobbet?
kram

MsEmsan said...

Ja jag förstår att det är mysigt att ha honom hemma så du får komma ut=)
När börjar han igen?

Jag börjar den 18:e hoppas jag, slutar egentligen den 18:e, men eftersom det är en måndag hoppas jag att jag får sluta fredag.

kramar