Monday, January 18, 2010

Wiho!

Dagen har gått bra, de var trevliga o tog emot mig, verkar som ett toppen företag!
För 100 kr om året får jag träna där, de har lunchpass, jympa 2 ggr i veckan, spinning 3 gånger o power yoga en gång=)
Sen har det en super fräsch lunch restaurang ,alla är verkligen super trevliga! Man märker att medelåldern är lite högre än mitt förra jobb, positivt tycker jag=)

Gick till och från jobbet i dag,mycket skönt! Rebbs kom förbi efter jobbet för att låna en klänning, försökte muta henne med det ena o andra för att stanna en stund till, men i dag bet inget på henne;-)

Nu har jag ätit lite, ska bege mig ut med djuren sen ska jag lägga mig, sov inge bra i natt, var nervös o täppt.

Ciao!

1 comment:

Cin said...

Härligt att du trivs. Hoppas det håller i sig!
kram