Wednesday, January 27, 2010

A night of planning

I dag efter mitt jobb styrde jag min kos till Ankan som bjöd på tacos o kladdkaka- mums!
Vi har planerat inför lördag, mycket bra saker kom vi fram till=)

I dag på jobbet hade de dukat upp ett delikatess bord som man fick provsmaka av samt köpa om man så ville, köpte en fin salami o en supergod fikon marmelad, glömde dock båda på jobbet i kylen=(
Får ta hem det i mrg, mums!

Trivs bättre och bättre på mitt jobb, tror detta kommer bli riktigt bra=)=)=)

Grabbarna är ute o spelar biljard i kväll så vi får se när de kommer hem, själv ska jag nog lägga mig snart, är as trött.

Ciao!

3 comments:

Anna said...

Jag ser fram emot lördag! Det kommer bli så kul!
Kram

Elle said...

tänk nu på att du ska hänga upp korven i rumstemperatur så håller den bäst ;-),,,puss

MsEmsan said...

Ja det ska bli as kul=)=)=)

Elle, detta var en annan typ av salami, den ska va i kylen, weird, dubbelkollade med dem för trodde det var som dina. Berätta för min kollega om dina salamis, hon vart impad=)

Puss