Wednesday, December 30, 2009

sååå stora

Sitter här på jobbet, bara en kvart kvar sen beger jag mig hemåt, är ensam kvar i rummet, super trist! Trodde jag var ledig i morse när jag vakna, så blev smått besviken när man var tvungen att åka hit!

I går kväll var David o Johnny ute o drack öl, kom hem ovanligt tidigt,men de verkade haft kul=)
så jag o djuren åkte hem till Lina, även Anna kom dit, vi hade det sjukt roligt, var nästan som vi gick på något ha ha ha Man behöver inte alltid vin för att bli flummig he he


I kväll så ska David o jag på Grill, så mysigt så!
Vi fick av snälla Carina o Matte presentkort där, tack så jättemkt igen=)=)

Nu ska jag stänga ner, för innan resturangbesöket ska vi till Lina o Johnny o lämna lite saker inför morgondagen=)



Ciao!

Ida o Emma träffade vi innan jul, de har blivit så himla stora, så söta tjejer!



Pumba o tomten


David & jag


Endel av köket med fina tavlan vi fick av Tulltis o ett rosa ljus från Lina o Johnny o de fina rosa mateus tallrikarna från mamma o pappa=)

7 comments:

Elle said...

va fint ni har fatt det, ska bli kul att se helheten i verklighet sen....hoppas ni hade en mysig jul oxa,,,,puss o gott nytt ar

Cin said...

Varsågoda :-)
kram

Annika said...

Gud va snyggt!

Anonymous said...

Superfint!

MsEmsan said...

Elle, tack gumman, hoppas Ni hade det toppen i går, Ni ska få komma å middag när Ni är hemma igen=)

Puss o kram

MsEmsan said...

Tack tjejer:-)

Christine said...

Åh vad fint,jag vill oxå ha rosa,men det får jag inte för Robin haha...

Supersnygg tavla Matilda gjort oxå!

KRAM