Friday, January 08, 2010

hoj hoj weekend

Sitter på jobbet o väntar på att få gå hem=)
Verkligen varit en sjukt trist dag här!

I kväll är David ute med jobbet, jag ska ha Annika över för planing, middag o lets dance=) Blir trevligt!
Snart ska Erika o jag åka hem, när vi kom i morse stod det en estländsk skåpbil på vår plats, Erika knacka på, då var det en man där i som byggt upp en koja fram som låg o sov! Man undrar vad de gör här nere i värtan? Oftas de ligger o sover i bilarna i väntan på att båtarna ska gå....

Nu har jag bara en vecka kvar här, har varit här i 8 månader nu, känns som längre. Var så spänd inför det nya jobbet att jag inte kunde sova i natt, jag borde ju inte gruva ännu he he he

Nu ska jag se om syrran e klar o åka!

Ciao!

2 comments:

Elle said...

tack vännen, vi har haft d toppen. hoppas ni haft en bra jul o nyår ni me,,,,hoppas vi ses snart,,,puss

Cin said...

Kommer gå galant ska du se
kram