Thursday, July 23, 2009

TT

Jag har sen jag var tolv år kört med Tea tree. Tycker det är toppen. Sist jag var på ansiktsbehandling tyckte hon att min hy på kinderna såg lite överansträngd ut och trodde det berodde på min tea tree.



Testade att köppa denna tvätt från Clinique men fick super fet hy av den, kände mig kladdig. Så efter en vecka med denna slutade jag.



Fick tipset om Vera från Ida, har använt den i två veckor nu. I början kände jag mig rätt fet i hyn av denna också, men har verkligen blivit bättre och bättre.
Tycker den är bra och ska testa den ett tag till, så kanske man blir fast.
Tar ju ett tag för hyn att vänja sig med en ny produkt, speciellt när man kört med sånna starka saker som jag haft.



Men om jag inte blir toknöjd kommer jag nog gå tillbaka till tea treen. Det enda som någonsin kännts bra för mig=)
Men ska ge det ett tag till!

Nu ska jag o träna!

2 comments:

ida said...

härligt att du gillar den=)

kram

MsEmsan said...

Ja=) tack för tipset! Hoppas allt är bra! kramar