Tuesday, July 14, 2009

Circus

Så var den efterlängtade koncerten i går. Det var en grym show som verkligen osade sex, tyckte synd om de små barn som var där.
Det var verkligen underhållning på hög nivå med många bra låtar.
Vi kände oss dock besvikna att det var många gamla hon inte körde som overprotected, crazy, lucky, sometimes,stronger och oops i did it again.
Det var mest från de två nyaste plattorna och även låtar som säkert kommer på någon framtida platta.

Lina och jag satt på raden allra längst ner i globen så våra platser var tokbra. Dock fick jag ej så mycket bra bilder då hon rörde sig hela tiden;-)
Lägger upp bilder senare!

När hon sprang ut efter sista framträdandet sprang hon precis vid oss, men då var det massa konfetti och en stor dörrvakt ivägen. Jag var helt säker på att hon skulle komma tillbaka och köra en till låt, men ack så fel jag hade.

En jättetrevlig kväll med girlsen!

Nu ska jag jobba!

ciao!

No comments: