Tuesday, July 07, 2009

M.J

Denna dag har verkligen varit hektiskt, det hände lite trista saker på jobbet som krävde mitt totala fokus så dagen sprang förbi!

I kväll har jag varit med Tulltis i väsby och kollat kläder, fick med mig 4 plagg hem, hon hade såklart mycket mer än så, men var tvungen att sålla lite då min garderob+klädkammare snart attackerar mig när jag öppnar dem.
Vi missade dock Michael Jacksons minnesgala, går säker att hitta på nätet, vill verkligen se den!

Nu sänder tv4 en koncert med honom. Han var/är verkligen en stjärna!
Så tragiskt med hans bortgång.=(

Oj nu blixtra det till här ute! Mitt lilla fönster i sovrummet hade varit pyttelite öppet i dag när det öste ner så det var en vattenpöl på fönsterbrädet.

Måste försöka komma mig i säng nu så jag orkar upp i morgon, var halvdöd i morse!

Sov gott!

No comments: