Wednesday, July 01, 2009

Day off

Gårkvällen spenderades med Erika, Rebban o carolina på Mosebacke, härligt väder, gott vin o trevlig sällskap. En perfekt kväll!
Vi skulle gå vidare sen och hamnade en stund på Gina, jag hittade två fina klänningar=) Sen gick vi vidare till Eken, Erika droppade av då, men vi andra gick. Blev för en gång skull en lugn kväll men var rätt skönt.
Rebban sov här så vi tog en promenad med hundarna och pratade lite.

I morse vaknade jag på min day off till ett regnigt Stockholm, kände stor sorg i mitt hjärta. Jag mamma & Erika fullföljde dock planerna att åka till Sandhamn. Det blev mörkare och mörkare allt eftersom båten åkte, vi fortsatte kämpa för att sitta ute. Det började regna vi satt kvar en bra stund tills vi insåg att det var dags att gå in.
Vi åt lunch på Värdshuset och man såg att solen var sugen på att ta sig igenom molnen. Tlllslut när det var dags för oss att åka tillbaka till Stockholm kom solen fram. Vi tog kanalbåten hem med sightseeing hem, super mysigt. Den tog tre timmar, men vi fick sitta i solen=)

I kväll har vi varit hemma hos Matilda & Anders och ätit middag och grillat. Supermysigt! Jättegott och trevligt!

Ska ladda uppa bilder i morgon, även från helgen=)

Nu ska jag göra mig iordning, köpte en ny clinique ansiktstvätt i dag, ska sluta med tea tree nu. Har använt det sen jag var 12 så det blir intressant.

Ps. Annika, vet ej om du fick mitt sms i dag, vet att mina ej alltid kommer fram, jag ska köra i mrg, det är afrikansk dans. Hoppas du hakar=)

Sov gott=)

1 comment:

annika said...

Hej raring! Jag fick ju ditt sms=) Vi hörs på mejlen imorgon! Jag hann inte svara mer idag, tiden rusade iväg. Sov gott!! puss