Thursday, July 09, 2009

Torsdag

Denna vecka har verkligen rusat förbi, har varit mycket att göra. Nu innan lunch lugnade det ner sig, kommer nog bli lugnare framöver.

Häromdagen kunde vi ha tagit en bedragare på bar gärning om polisen kunde infunnit sig, men de hade ej tid. Skumt tycker jag. Så läser jag i Vasastans tidningen att de satsar på att folk ska ta upp hundbajs (böter 1000 kr) samt ha hundar kopplade (2000 kr + anm) Visst är dessa saker som behöver förbättras, men då borde de kunna hjälpa till när man behöver.

Har suttit och pluggat i dag på lunchen, har varit lite tveksam till hur jag ska göra med min tenta 29/8 för att jag känner mig omotiverad.
Nu har jag bestämt mig för att köra, känns dumt att ej tenta av en kurs jag ändå läst i 6 månader.
Kommer nog dessutom kunna plugga under arbetstid bara det lugnar ner sig lite granna.

Nu ska jag göra ett litet ryck!

Ciao!

No comments: