Thursday, July 16, 2009

Lasseliten

Gårdagens tillställning i Lasse i parken var mkt trevlig. God mat, gott vin, trevligt sällskap och bra underhållning! Lasse i parken är som en liten oas inne i stan, dit ska vi garanterat återvända=)




Köpte med mig lunch från Ica i morse, beirut cafe har börjat med färdigmat, den var god=)



Var ju hos tandis i morse, han var galen, har haft så ont i munnen att jag knappt kan tugga=( Hoppas det går över tills i morgon.

Sitter kvar på jobbet, David ska hämta mig,har endel saker jag ska ta med mig hem och så har jag nackspärr så då var han snäll o kommer hit.

Skulle tränat med Anna, men hann ej från jobbet i tid och sen har jag ju nackspärr o ont i tänderna så jag kände mig ej laddad. Stackars Anna fick åka själv. Duktig!
Jag brukar inte banga träning, men i dag funka det inte=(

Ska hem o vila lite ist.

Hörs sen !

Ciao!

No comments: