Thursday, July 09, 2009

One more night

Kvällen var lugn var nere på stan en stund sen skulle vi äta på Texas, innan vi hade hunnit beställa ringde Lina, de var på tacobar så vi gick och åkte dit ist=)
Var jättetrevligt att träffa dem, även två kollegor till dem var med då de väntade på att efterfesten till Harry Potter skulle börja.

Sen jag kom hem har jag fixat till naglarna och packat, David åker till sina föräldrar redan i morgon så jag sover hos mamma o pappa. Åker med dem till Hallsta på lördag. Vi ska sova på Plaza i Västerås, alla hotell i Hallsta trakterna var fullbokade då det tydligen är Sm i Islandshäst i helgen.

Jag ringde för någon månad sen och skulle boka då svarade killen i andra luren:
" -Det är sm i islandshäst då, men det vet du väl?"

Eh nej he he he

Beställde tre cancvas tavlor förra veckan fick hem två av dem häromdagen och fick en till i dag- trodde jag! Då var det en extra bild på mig he he he Men jag var ej debiterad för den, David trodde jag blivit lite ego ha ha
Mamma och pappa får den, ska nog hitta en bra plats för den i morgon;-)
Vi hade först tänkt skicka tillbaka tavlorna då de är lite konstigt beskurna men vi ser det som konst ist, de är väldigt fina!

Nu ska jag strax göra mig klar.

Ciao!

No comments: