Sunday, June 15, 2008

Vilken helg=)

Denna helg har varit fullspäckad med roliga saker=)

I fredags efter jobbet hade vi playdate för Rocky, Pumba och Elsa. Det gick bra, men Elsa blev less på grabbarna;-) Vi åt god mat, sen gjorde vi pajen jag köpte, den blev grymt god=) Åkte hem tidigt vi var alla trötta och mitt huvud höll på att explodera.


I går åkte vi till Nyköping på studentfirande, lilla Bea som blivit stor=) De är så himla gäst vänliga, man känner sig alltid så välkommen där.
Sen skyndade vi oss hem för att byta om och åka vidare till Hägersten där vår kära ex granne Camilla fyllde år. En jättetrevlig tillställning med god mat och massa dryck;-) Erika var gullig och hämtade oss i natt=)

I morse vaknade jag av att Lina ringde, jag var nog mer sovande än vaken ha ha ha =) Vi mötte upp henne o Johnny boy på bagel street, så gott. Kände mig mer levande efter maten. Sen skulle vi och hämta bilen i Hägersten, så Lina o Johnny hakade och vi åkte förbi Liljeholmen där de ska bo. Verkligen super mysigt. Är övertygad om att de kommer trivas där=) Är så glad för Er skull!
När vi släppt av Lina och Johnny var det bara hem och plocka undan innan gästerna skulle komma. Vi satt ute först men det blev kallt tillslut.

Skönt att äntligen få slappa lite, vi ska hyra film nu och försöka få i oss lite mat.

Ha en trevlig kväll=)

No comments: