Wednesday, June 18, 2008

Tack älskade Lina!

Din hjälp i går var verkligen uppskattad=) Jag är så glad att du stannade så länge och hjälpte mig trots att du var sjukt trött, det är vänskap!

Att ta bort extensions hemma rekomenderar vi icke. Lina ska ta bort sina på salong, för mycket tid och smärta som går åt. Jag höll på till klockan två med rest vaxet och allt är fortfarande inte borta så jag ska fortsätta i dag. Massa av mitt eget hår rök oxå då man var tvungen till att vara lite hårdhänt för att få bort det.
Vid två i natt hade jag nått min gräns så då hoppa jag in i duschen och tvättade bort all olja med diskmedel. Nästa gång det ska bort blir det garanterat salong. Själva håret var Lina jätteduktig på att få bort men det var allt vax som blev kvar som var skit svårt att få bort.

Hur som helst uppskattar jag att du kämpade och ditt tålamod! Du är guld värd=)

2 comments:

Lina said...

Äsch ;-) Du hade gjort samma sak för mig! Puss

Anonymous said...

Tack Emma! Tyvärr blir det inte göteborg men istället blir det skansen! Hoppas ni får det roligt på midsommar! KRAM