Tuesday, June 24, 2008

Underbara Norrland

Det är så underbart att vara här, man uppskattar det mer och mer ju äldre man blir. Frisk luft och så vackert. o Lugnt. Här kopplar man av.

I morse när jag var ute med hundarna blev jag attackerad av en kråka, den kom bakifrån och dök ner rakt i mitt huvud. Jag pratade med Matilda då och hon rådde mig att gå bort från gräset då den antagligen hade ungar där. Den gjorde ett försök till men jag lyckades ducka, sen sprang jag därifrån.

När David kom hem gick vi ner på stan ett tag, sen åkte vi hem och hämtade farmor och åt på Paltzerian, så gott! David fick paltschwimm och började svettas, när vi sedan kom till min faster somnade han på soffan. Var jättekul att träffa faster Eva, sen kom min kusin Magnus dit med sin Irene. Irene hade suttit hemma hos sin pappa och kollat i vår tidning och sett artikeln med mig o Marcus, så nu har hela släkten sett min mongo bild he he he Det visar sig att Irenes pappa är kund hos oss, världen är liten!

Nu ska David o jag strax bege oss ut på kvällsrundan med grabbarna.

So Long!

1 comment:

Anonymous said...

Tur att jag har koll på det där med kråkor =o)