Sunday, June 29, 2008

Söndag

I går var vi först och hjälpte Rebecka o flytta. På kvällen åt vi middag hos Carina och Matte. Det var super trevligt, vi var hemma vid 2.

I dag tvättade jag håret för första gången- so far, so good=) Tappade inget hår, verkligen skillnad från förra gången. Men vågar inte ropa hej än.
Sen gick David o jag iväg till Bagelstreet där vi träffade Lina och Johnny för en brunch. Så himla gott=) Jag tog med kyckling curry i dág, har inte testat den innan.
Efter det gick Lina och jag vidare till stan för att köpa extensions borste, vi hittade en som verkade bra. Nu går vi in för att håret ska hålla=) Jag hittade även en klänning och en tröja, även Lina shoppade=)
Var super längesen jag gick med en tjejkompis på stan o kolla, det är verkligen roligt!

David är hos Johnny i kväll, jag börjar bli hungrig men vet inte på vad. Ska snart o handla, ska köpa vattenmelon i alla fall, blev sjukt sugen!

So Long!

No comments: