Friday, June 06, 2008

Sveriges nationaldag

Vad härligt att vara ledig, en dag extra gör verkligen mycket!

Sitter här och gör fotbad, man måste ju få fina fötter till sommaren=) Sen ska jag dra med mig bakis-David till Hagaparken för att få lite sol på mitt bleka skinn.
I em kommer Tulltis hit, vi ska dricka lite drinkar sen ska vi äta middag och ut. Föreslog Fondue boden för Tilda, får se vad det blir=) Hade tänkt ta Helenes, så det kan även bli där. Gott vilket det än blir.

Håret fortsätter falla, fick svar av ryskan i går där hon skriver att hon måste använt dåligt hår, men inte så mycket att göra åt saken. Hon hoppades att hon skulle ha bättre hår om vi kom tillbaka. Känns inte som vi kommer göra det.
Jag mailade tillbaka till henne om det inte fanns något att göra, tex sätta i nytt hår. Sen har det varit tyst från henne.
Jag och Lina pratade om att ta ut detta hår, då David prata med sin kompis som är frisör och han känner en tjej som gör. Då vill man i sånna fall få bort allt detta så man kan få nytt fräscht som inte ramlar av i klasar=(

No comments: