Monday, June 23, 2008

I'm alive

Nu är vi uppe i Piteå- sjukt underbart!

Midsommar i Malung var jättebra, Carros föräldrar, Gerd och Danne var så gästvänliga och även Carros släkt. Vi är jättetacksamma att vi fick komma!

På fredagen körde vi upp, när vi kom fram bytte jag om till min fina midsommar klänning, men då det regnade samt att vi skulle åka båt till en annan ö, gick jag och bytte om till jeans. Det var jag glad över sen. Ute hos Carros moster åt vi sill lunch ( jag o Martin hamburgare hi hi), var super trevligt. Carros mamma hade tagit fel på tiden när stången skulle resas, men det gjorde inget då det fortfarande regnade.
Sen åkte vi tillbaka till Carros land, vi gick tipsrunda, sen fick vi super god middag. Eli hade med sig sin vattenpipa som vi rökte, det är så mysigt.

På lördagen så grillades hamburgare till lunch, sen gick vi tipspromenad. På eftermiddagen delades vi upp oss, tjejerna åkte till andra sidan och killarna var kvar. Vi badade bastu samt badade, det var sjukt kallt. Men vi var tvugna att tvätta oss eftersom ingen dusch finns. Vi grillade även vår mat på bastu aggrigatet och när vi bastat färdigt åt vi den=)
När vi kom tillbaka till Carros land körde vi en musiktävling. Vi la oss rätt tidigt eftersom vi skulle åka på söndagen.

I går så åkte vi till Piteå, 110 mil. Rätt drygt. Vi träffade Lina, Johnny, Jesper och Susanna för en snabbfika i Sundsvall. Det var kul att träffa dem=)
Vi kom fram rätt sent, åt smörgås oc drack the sen gick vi en promenad med hundarna och njöt av midnatts solen=) David är alltid lika förundrad att det kan vara ljust dygnet runt. Jag älskar det!Innan vi la oss njöt vi av en dusch, shit vad ren man kände sig!

I dag har varit jättelugnt, vi sov länge, sen var vi ute med hundarna i solen över 2 timmar. Pumba badade jättelänge och frivilligt. Var så roligt att se hans glädje när han sprang i vattnet simmade och bara älskade att vara i=) Rocky tyckte inte det var lika glädjande he he he
När vi kom tillbaka från promenaden blev det dessvärre regn=(
Sen åkte vi och handlade mat och lagade tacos till farmor.

I morgon ska David till Lule och jobba lite så jag ska ta det så lugnt jag kan och njuta av att vara ledig=)

Bilder kommer sen, mitt bredband är så segt här uppe så jag orkar inte.

Sov gott=)

No comments: