Wednesday, June 11, 2008

Mums




I dag efter jobbet åkte jag o Rebban till Stinsen då jag behövde köpa hundmat. Vi passade på att handla lite, hittade denna roliga vara. Smulpaj, halva delen med rabarber, halva med smuldeg. Ska testa att baka en liten paj nån dag.

Vi åt på Tacobar, så himla gott=) Synd att Guccan var slut bara=(


Sen jag kom hem har jag varit ute med hundarna, diskat och pratat i telefon.

Bla med mamma, hon berättade att Maija Liisa pratat med vår mäklare i dag då fakturan är ff sen två månader, han hade varit otrevlig samt slängt luren i hennes öra- Helt otroligt! jag ska styra upp det där i morgon, dags att gå vidare med fodran, skulle ha gjorts för ett bra tag sen. Ingen mening att vara snäll här, en anmälan till mäklarsamfundet vore snart på sin plats.


Sitter och väntar på att födelsedagsbarnet ska komma hem från Jönköping, fast snart kommer jag nog somna;-) Han fick i alla fall uppvaktning i morse och så ska vi fira i mrg.


Sov gott=)

1 comment:

A Princess Diary said...

Yes, vi ses strax efter tolv på stationshuset? kram!