Monday, June 30, 2008

Mmmm

I dag efter jobbet gick jag till Odenplan för att byta min tröja. Sen gick vi hem och jag började laga mat, men det tog så lång tid så David åkte till Helenes och köpte en räk och kyckling pasta till oss. Så himla stor så vi delade på en. Är sjukt god!
Håller fortfarande på med maten så det var tur att vi köpte mat, får det bli matlåda i morgon.

Jag måste sitta uppe till tolv inatt, för jag måste släppa en akut order som inte får faktureras i dag men måste packas super tidigt. Eftersom jag sov så dåligt inatt vet jag inte hur jag ska lyckas vara vaken i tre timmar till, men måste. Har satt en påminnelse på mobilen om jag skulle somna.

I dag var en riktigt jobbig dag på jobbet, saknade helt motivation. Hoppas verkligen att morgondagen känns bättre.

Nu ska jag se CSI=)

2 comments:

Anonymous said...

Imorgon är en annan dag... =o)

MsEmsan said...

Ja håller tummarna för att det blir bra=)