Wednesday, January 03, 2007

Oj oj oj!

Nu är jag minsann trött och snart ska jag åka hem. Andra dagen på min nya tjänst, mycket information att ta in, men ack så kul. Gjorde min första uc i dag på en kund och ska göra min första bedömning i morgon. Ska bli super kul!
Nyår var toppen, har inte hunnit lägga upp bilder eftersom vi fortfarande inte har internet hemma, och på jobbet hinner jag icke.

David åkte till Götet i dag kommer hem fredag kväll så jag har mammas bil, så skönt. Annars hade jag nog sovit kvar på jobbet. eller förresten hundarna e ju hemma så det hade inte gott.

Hade bra så länge gott folk!

Puss puss

3 comments:

Elle said...

hej hej,,,,jag vet, har inte haft tid bara, ska lägga in dem på datorn så fort jag bara kan :-)....kram

Lilla Milla said...

Oj, ja det är ju inte mina skor, det är Jessicas... man kan inte komma ihåg allt. Va inte hemma igårkväll som du märkte. Va o shoppade hemma bio-system o iPods!

PUSS

Lilla Milla said...

TACK för att ni kom förbi me skorna, sorry att jag va lite stressad o disträ...