Sunday, December 31, 2006

Jimmy Jansson




Sen Davids fest har jag letat efter min första Jimmy Jansson skiva. Har inte kunnat förstå vart den tagit vägen. I går berättade jag det för Matilda som erkänner att hon har den. Hon köpte vår gamla dvd och i den satt min skiva. Så glad jag blev, mindre glad blev nog Matilda som måste lämna tillbaka den. Förstår om det känns i hjärtat gumman;-)

Sitter och lyssnar på en massa låtar med honom nu som jag har på datorn här, han är verkligen grym! Det var under en tuff period i mitt liv jag började gilla Jimmy, han hjälpte verkligen till så det blev bättre. Han är positiv, han strålar. Sånna människor finns det inte många av!
o hans musik=) Wow!

2 comments:

Anonymous said...

Haha, det ska bli så skönt att bli av med den där skivan ska du veta =o) Ska dricka minst en liter Chi-San när jag kommer hem från det här bygget! Puss

Lilla Milla said...

Emma du är dum i húvet! Love ya!