Friday, January 12, 2007

Jag oxå

SMEKNAMN? Emsan, Em, Fleming, Grisen
BÄSTA ÅLDERN? Jag gillade att vara 18
BÄSTA TIDNINGEN? Elle
HUR SMINKAR DU DIG? Vardags eller fest? Beror ju på.
VÅRENS ACCESSOAR? Snygga halsband är alltid rätt
HUR MÅNGA TIMMAR SOV DU INATT? 5,5
VILKEN FILM SÅG DU SENAST? Walander, blodsband tror jag det var
VILKEN INTERNETSIDA BESÖKTE DU SENAST? hotmail
VAD SA DU SENAST TILL VEM? Till Ola; " Vi fick limiten specad på Klemo"
VEM FICK DU SENAST SMS FRÅN OCH VAD STOD DET? Ett mms från Camilla med fina sängkläder
VAD GJORDE DU IGÅR? Jobbade, tränade, stekte pannkakor
VAD HAR DU GJORT IDAG? Dagen började ju nyss;-)
VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Träna, till ikea och till Elle o Fredrik på coctail party=)
HUR MÅNGA MSN-KONTAKTER HAR DU? Väldigt många
VILKET LAND BESÖKTE DU SENAST? Spanien
HUR MÅNGA SNÄLLA KÄNNER DU? Många
VAD SVARADE DU PÅ SMSET? Inget jag ringde upp
KÖP? Jag fick hem mina panelhängen i går, tror David slängde dem i flytten
VAD HAR DU DÅLIGT SAMVETE FÖR? Allt, fråga Tilda
VAD HAR DU FÖR SKOR? alldeles för många
VAD HAR DU PÅ DIG FÖR KLÄDER IDAG? Jeans, stövlar, linne, kofta
VILKEN MUSIK HAR DU LYSSNAT PÅ IDAG? Rix fm
SKULLE DU SÄGA NEJ TILL SEX IDAG? Varför? Det är väl alltid trevligt med lite mys=)
VAD ÄR DU BEROENDE AV? Alla mina nära o kära, mat, kärlek, hundarna, chocklad
GILLAR DU KAFFE? Yes
ÄR DU VEGETARIAN? Nej, det skulle aldrig gå
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG? Inte hunnit, David har dåligt morgonhumör så just då känns det inte som jag älskar honom;-)
VAD HETER DINA KUSINER? Anna, Tomas, Mikael, Therese,Maria,Magnus,Katrin,Laila, Marita och Stefan
ÄR DU FEMINIST? absolut
HUR SVARAR DU I MOBILEN? Emma eller Hallå
VAD DRACK DU SENAST? Vatten
GILLAR DU ATT LAGA MAT? Ja superkul!
ETT VÄRDIGT AVSLUT? Finns det sånna?

No comments: