Friday, January 05, 2007

Japp, det var det!

Första veckan på min nya tjänst, känns jättebra! Verkligen en super rolig tjänst!
Jag har hunnit göra endel UC, tagit in en borgen samt godkänt en kund=) Sen har jag fått lära mig en massa så man har varit lite trött förstås. Men det är så kul så det är det värt!I kväll ska David möta mig hos mamma och pappa så vi kan fylla upp poolen, endel vatten försvann visst på nyår?! Sen ska vi hämta Rocky och Pumba hos Erika.

Har Ni varit inne på hitta.se och sökt på adressen i stockholm eller nära? Då är det en bild med på porten! Så himla rolig, på mig och David var det det, på Erika, på Anna. Elle hittade jag inte, inte heller Lina eller Lotta men jag hittar deras portar=). Camillas adress har jag inte, har sökt efter den men inget funnit. Vad lättroad man kan vara ibland. Är mindre road över att OC ska läggas ner. Hur tusan tänker de?

Nu är det HELG!

1 comment:

Elle said...

jo det är en bild på vår port :-)