Sunday, January 14, 2007

Tack Elle och Fredrik!

Det var verkligen supertrevligt i går=) Coctail partyn måste bli en ny tradition, jag och David tar på oss nästa!
Vi sov länge i dag, vi kom iofs hem rätt sent vi gick hem i blåsten tror vi var hemma 5 eller 6. Så snart ska vi gå tillbaka för att hämta bilen.

Sitter just nu i Pumbas korg och skriver, David tyckte inte att det såg ut som en skön bloggställning, men det är det. Vilken mjuk, skön korg han har. Här skulle jag lätt sova=)

I går var David och jag på Ikea. Jag vill verkligen ha soffan ekeskog, den tycks dock blivit borttagen från nätet, undra varför? Satt i alla fall i den i går, oj vad man sitter bra! Ska flirta lite med David, han sa i går att vi kan väl köpa den men han tycker soffan vi har duger. Visst gör den det men då måste den få en makeover. Den e så skitig efter hundarnas tassar och tappade färgen när jag försökte tvätta vissa delar av den=(

Nu ska jag kanske hoppa in i duschen, sen ska vio hämta bilen sen till Erika o Per o få middag o hämta hundarna.

So long!

1 comment:

Elle said...

Tack själva, d va verkligen super kul att ni kunde komma, och tack så jätte mycket för den fina presenten, passar perfekt...kram