Monday, January 29, 2007

Helgen slut igen!

Känns som tiden inte räcker till, ändå har jag hunnit med en massa i helgen.

I fredags var det vinterfest hos mimmi på jobbet, bilder kommer sen, kameran e hemma o nätet funkar ej hemma nu=( Sov hos Erika, så vi hade en mysig lördags förmiddag. Vid tre kom David hem från Norge så han kom o hämtade mig hos Erika och vi åkte o handlade mat. Sen bjöd vi Davids syrras familj på sen födesledagsmiddag. Var super trevligt!

I går hämtade vi bebisarna hos Anna o Anders, de hade haft det så bra där. Rocky var helt slut=) Tack än en gång för hjälpen, uppskattas verkligen! Sen kollade vi på diskmaskin,o bil till mig. Sen blev det shopping, en tröja, två par trosor och ett par skor=) Ska kolla mer på bil, men hinner nog inte förens nästa vecka. David blir borta resten av veckan, o jag kan inte så mycket inom området. Mamma o pappa ville godkänna vad jag köpte oxå=) Men det lutar åt en beatle! Jag vill verkligen ha en bil nu, skit jobbigt utan. Ångrar att jag sålde min atos !

1 comment:

A Princess Diary said...

Absolut inte!!! Men du bor så långt bort, likaså alla andra som man inte träffar så mycket längre, just för att det är så långt bort. Jag längtar tillbaka till gymnasiet när man träffade alla hela tiden, varje dag! Det var så roligt, nu bara jobbar man och pluggar... och det är ju dötrist. Ska man träffa någon idagens läge måste man åka långt och kolla att allas kalendrar är med på det. Du vet jag vill att det ska vara sådär som förr när man träffades varje dag utan större ansträngning och bara var lixom. Hoppas du inte tog åt dig, det var inte meningen! Kram och puss