Tuesday, January 16, 2007

Ischan

Innan när jag beställt från HM har det kommit till Tempo hos oss. I går när jag fick leverans kom det till en kiosk på telefonplan, strange. Vi kom dit 18.10, han säger tyvärr jag har skickat dagens rapport 18 kom tillbaka i morgon. Jag försökte säga att eftersom jag jobbar i väsby hinner inte jag till prick 18 men det sket han i. Han sa att David kunde hämta ut det. Som tur var var David i stan i dag på kundbesök så han hämtade ut mitt paket, men det är däremot olagligt eftersom leg ska visas. O inte heter David Emma Lundgren?
Jag var så arg på den gubben i går så jag funderade på en kupp mot honom. Han skulle kunnat rapportera mitt paket i dag med lite välvilja men han hade ingen så istället bryter han mot regler o lämnar ut det till en annan än mig?

Vart är samhället påväg egentligen;-)

1 comment:

Anonymous said...

Du vet väl att du kan välja själv på beställningssidan vilket ställe du vill ha som ditt utlämningsställe? Tills nästa gång... så slipper du skitgubben! Puss puss