Wednesday, September 06, 2006

Trevlig kväll


Erika var här i kväll, jag bjöd henne på middag. God räkpasta med saffran och vitlök=) O så glass till efterrätt. Sen blev det matlådor tills i mrg, praktiskt!

Pratade med stackars babe, han ligger sjuk i Jönköping. Han som aldrig blir sjuk blir det i Jönköping. Har feber och ont i halsen. Lät helt veck när jag pratade med honom. Erbjöd mig att komma ner o kurera honom men han trodde det skulle bli bättre tills i mrg.

Fick ett par jättefina Nike skor av Erikas kompis, de hade blivit för små för henne. Var perfekta på mig så jag blev super glad! Behövde ett par nya så det var perfekt.

David har försökt få tag i mäklaren hela veckan. Fick svar på ett mail i måndags sen har han inte svarat när David ringt och inte ringt upp. Ok att de säkert har mycket att göra men man borde ju ändå värna om kunderna då mäklare går på provision. Dit ska vi i alla fall på söndag och då kan han inte undvika oss ha ha

Nu ska jag snart bädda ner mig, i morgon e en annan dag=)

No comments: