Sunday, September 24, 2006

Farväl min BLÅ Pärla!


Har tvättat min bil i kväll en sista gång. Både utvändigt och invändigt. Den bara skiner nu=) Känns vemodigt att sälja henne, har haft henne längre än jag haft David och även om jag sagt jag ska sälja henne så har jag inte förstått innan att jag verkligen ska göra det. Vemodigt! Sjukt att man kan bli så fäst vid en matirell sak, men så är det. Hon kommer alltid va min första bil. O speciell för mig. Jag minns kvällen jag var och hämtade henne, första gången jag körde henne. Jag var så lycklig. Jag hade en bil som kunde ta mig vart jag ville, jag var fri. 2,5 år senare ska jag göra mig av med henne. Hon kommer garanterat göra någon annan lycklig.

Åhhh hon är så fin min pärla!

God natt!

1 comment:

Lina said...

halloj! Jag är så nyfiken! Skriv och berätta hur det gick med lägenhetsvisningarna!!! Kram