Sunday, September 10, 2006

God morgon=)

Blev väckt sju i morse, sju i går morse. Visst är det härligt med hundar? Ha ha
Fast även om det väcker mig tidigt ibland tycker jag absolut att det är värt det, finns något i att hunden är människans bästa vän. Finns ingen som tröstar som Rocky. Rocky är ingen knä hund i vanliga fall men när man är ledsen sätter han sig i knät och pussar mig. Också att tilläga, är David och jag osams är Rocky alltid på min sida. Pumba förstår inte så mycket än, ha ha Men han är mysig på andra sätt=)

var i stan med mamma i går. Fick en ring av mamma från pilgrim, sen bjöd jag mamma på lunch på NK och sen bar det av till hötorget. Mamma ville köpa blommor och hallon.
Blev ingen mer shopping mamma hade lite bråttom hem för de skulle ha gäster.

I dag blir det visningen, David e ju fortfarande inte hemma så mamma och pappa följer med mig. Känns hur fel som helst men ja, ja. David var super ledsen att han inte kunde komma hem, skit arg på de han jobbar med. Skit företag.

Nu ska jag o dogsen gå ut på en promenad!

No comments: