Friday, September 29, 2006

Jag är en sånn människa som påverkas mycket av andras beteende. Av vissa människor kan jag må jättedåligt av att prata med om det så bara är i telefon. Men andra människor gör mig verkligen glad och ger mig energi. Finns endel sånna i mitt liv=)
Elenore på mitt jobb är en sånn. Hon är rätt så ny och vi har inte haft så mycket kontakt, men vi klickar på nått sätt. Hon är så glad och positiv och vi har mycket gemensamt. Roligast av allt är nog att jag fick veta i går att hon bor i hägersten=)

Om man försöker vara glad och positiv blir livet roligare att leva, så varför umgås med folk man inte mår bra av?

Adios, ses i mrg på kräftskivan=)=)=)

1 comment:

Vickie Vegas said...

tycker jag verkligen att vi ska göra! då kan vi ta den där pizzan på söder exempelvis, mötas på halva vägen liksom :)

emma, du e lovely vet du d! puss