Saturday, September 23, 2006

I går var det idol hos Gunsan=) De var mycket trevligt. Ja är glad att Cissi gick vidare, hon har mer att ge än hon gjorde i går.

I dag är Puman och jag solo, vet inte om vi kanske ska åka till Hagaparken eller så. Han blir skit nere när Rocky är borta. Rocky är typ som Pumbas mamma.

I morgon är det tre visningar, det blir super kul! Alla tre i Hägersten, men den jag gillar bäst ligger på Mellanbergsvägen=) Vi får se hur det blir! Men det e super kul att gå på visningar. En perfekt söndags hobby!

Har ju börjat min nya tjänst, kände mig helt borta i huvudet i går. Så mycket nytt att ta in. Man är van att kunna allt i sin tjänst och helt plötsligt ställs man på noll. Jag var ganska neggig mot denna tjänst från början, men jag tror det kan bli rätt kul. Inte världens roligaste produkter men det är bra att kunna dem. Lär man sig att förstå att ett antivirus inte räcker för att skydda din data. Man ska ALDRIG ha antivirus utan brandvägg. Och även om man har brandvägg är det inte 100 %, det är aldrig 100, men man kan rusta sig så gott det går...
Läskigt smarta människor finns där ute bara för att förstöra, läskigt!

Nu ska jag kolla efter lägenheter=)

No comments: