Friday, September 29, 2006

Fredag

I går var vi med Symantec på ball breaker, mycket roligt! Inte för jag kan påstå att jag är så bra på att sparka forboll med högklackat, men ändå ha ha
Så i dag kändes det lite segt att gå upp vid 7, trots att jag är ledig. Men anledningen till att jag e ledig i dag är för att jag inte hinner jobba ha ha.
Först skulle vi egentligen till seb men det avbokade vi, sen ska vi och skriva kontrakt på nya lägenheten!
Måste även säga upp denna i dag, för om vi säger upp denna på måndag blir det en månad till vi får betala här.
Davids syrra skulle ha hyrt denna i andra hand till tiden gick ut, men nu verkar de hittat en egen lägenhet. Så det blir dubbla hyror i tre mån=( Inte kul alls men what to do?

Dagarna sen vi fick lägenheten har känts konstiga, samtidigt som man är glad vågar man inte vara glad i fall något skulle skita sig. Så mycket tankar att jag inte kan sova...Kommer nog kännas bättre efter i dag när vi skrivit på och så=)

1 comment:

Vickie Vegas said...

hahaha symantech tog med oss på ballbreaker också! vad heter eran kontaktperson? våran e blond och en riktigt sprätt, minns inte vad han heter dock! :)