Thursday, August 03, 2006

Shit vad jag är frusen i dag. Kallt ute, kallt inne. Känner bara för att bädda ner mig.
David åkte till Borås i dag, kommer hem i morgon. Tur att man har två pittbulls som räddar mig om något händer!
Ska köra mamma o pappa till arlanda i dag. De ska till Piteå. Egentligen skulle David o jag oxå dit men det blir skönt att vara hemma o varva ner innan vi åker. I mrg e d bara en vecka var, shit vad tiden gått snabbt. O ja, jag längtar!

Hjälpte min lilla pappa i dag. Han hade beställt ett väggstativ till sin plasma genom en åf till oss.
Dessvärre skulle inte väggen klara av att hålla upp plasman så han behövde skicka tillbaka plasman. I vanliga fall får kunden betala returavgift och frakt tillbaka. Jag fixade så pappa slapp både och=) Ibland kan vi barn vara bra att ha!
Mina föräldrar har gjort så mycket för mig under hela mitt liv, kommer alltid stå i skuld till dem. Inte som de säger till mig, inte som de tycker men jag tycker det.

Mamma o pappa vill att vi ska med dem till Thailand i jul. Jag vill inte, jag vill inte heller att de ska åka. Är så rädd att förlora dem. Visst vet jag att det kan ske på andra sätt men jag tycker det är dumt att utmana ödet. Eftersom det varit så mycket naturkatastofer de senaste åren. oroväckande. I sånna fall kan de åka till andra sidan Thailand men de vill till Phuket...
Suck, ska komma på något sätt..

So long,

E

1 comment:

Vickie Vegas said...

vi ska till phuket... till karon beach som blev drabbat till en mildare grad. "bara" ca 20 döda. jag tycker itne att det är att utmana ödet. oavsett vad man gör utmanar man ödet. jag tycker inte att man ska gå runt och vara rädd för allt farligt, man måste kunna leva ut! man ska ha respekt och vara försiktig absolut. men att dina föräldrar ska till phuket tycker jag inte att du ska vara orolig för gumman. tro mig, de är närmare döden på många andra ställen än just i phuket. massa kramar och pussar på dig