Tuesday, August 08, 2006

Såååå skönt med semester!


I söndags var jag hemma hos mamma o pappa ( de var inte hemma) och njöt av solen. Erika kom dit så hon och jag umgicks med hundarna hela dagen. Var väldigt kul, var längesen vi träffades. Sen följde Rocky med Erika hem och sov där. På kvällen gjorde David och jag veg lasagne. Jag sa att plattorna skulle kokas inte, david sa att d einte skulle kokas. Tillslut gav jag efter. När vi tog ut lasagnen insåg vi att David haft fel=( Juuuk!
Men vi vet det till nästa gång.

I går var jag först på gymmet sen åkte vi ut till västerås och träffade Davids föräldrar.
Vi skulle egentligen åkt till vaxholm och badat men det blev så mulet. Vi ska försöka i dag istället.

Först ska vi till gymmet, sen ska vi förbi Carina som lånat Gösta i dag! Vill så gärna träffa honom! bSen blir det bad om vädret håller i sig. I kväll ska vi till Erika och fira Per som fyller år. Jag frågade Erika vad vi skulle köpa men hon visste inte riktigt, sen sa hon en kampfisk så det får nog bli det. Får köpa den innan vi åker annars kommer den nog avlida i denna värme!

I dag är det bara 3 dagar kvar. Det känns verkligen overkligt! O helt underbart! Har endel saker att fixa innan jag åker. O säker på hur man ska hinna allt, men ändå=)

1 comment:

Elle said...

va, koka lasagne plattor, d har jag aldrig gjort....va mysigt me semester, e så avis så jag snart går o lägger mig på alla som får va lediga......blä för kontor
har d toppen skönt