Saturday, August 05, 2006

I går var jag hemma hos Tessan och åt tacos=) Sen kom Annika förbi! Var jättekul att träffa dem!

I dag åkte David och jag in till stan, när vi kom till centralen bestämde vi oss för att köpa latte. jag skulle smaka lite på min och fick typ allt i munnen och brände mig hur mycket som helst.
Skulle hitta bikini me hittade ingen. Hittade dock en fin top på cubus för 50 kr! Var grymt mycket folk i stan och rörigt i butikerna så jag sparar shoppingen till spanien. Har bikinisar så jag får väl klara mig med dem så länge.

Sen skulle David och jag gå till fridays på stureplan för kungsans var super fullt. Då går vi förbi gooh och ser kristin så vi gick in och pratade med henne. Var super kul att träffa henne!!!

På fridays åt vi en god pasta och satt i solen, härligt med en så fin sommar dag. Sen hade vi fått nog och började gå mot centralen. Då kom pride tåget förbi, var kul att se! Så all trafik stod still, tur att vi inte tog bilen som David ville.

Känns bra första dagen på semestern. inte behöva gå till jobbet på 3 hela veckor=)

2 comments:

kristin said...

vad glad jag blev när ni kom in igår!

Elle said...

ha en skön semester, kram