Wednesday, August 09, 2006

I kväll har jag varit med Tilda min ko=)

Vi såg sisters in jeans som vi sagt länge att vi ska se och åt calzone! Filmen visade sig vara riktigt bra, Tilda var skeptisk till en början men det var riktigt känslosam.

Var kul att träffa henne en sista gång innan jag åker. Sen kommer jag typ vara i malmö varje helg.

I morgon ska vi lämna hundarna. Känns vemodigt. Vet att jag kommer sakna dem hur mycket som helst. Skulle helst av allt ha dem med mig. men det ska bli skönt att åka bort. Koppla bort allt för en stund.
Nu är det 1,5 dag kvar sen bär det av. Ska vara runt 30 grader där nu, blir skönt det. Dock ser det ut som det ska regna både fredag och söndag? Skumt det brukar aldrig regna där. Men det e väl min o Davids tur. men det blir vad man gör det till, Paris regnade det och det var underbart ändå.

Adjöken!

No comments: