Wednesday, August 02, 2006

Jag har inte rökt på 4 dagar, än då länge känns det bra!

4 comments:

Vickie Vegas said...

ne det har inte hänt något, känns bara tungt liksom.. du vet. mycket tankar åså som far runt. men d löser sig, ska shoppa idag för få upp humöret lite då blir d nog bättre =)

Vickie Vegas said...

ja för stunden iaf =)

jag ska plugga kvalificerad försäljning och säljledning på nackademin i 2 år. den passar mig och mina intressen perfekt. kom in förra sommaren men tackade nej så nu provar jag till nästa höst. vill resa det här året och sen plugga. och 2 år är lagom =) jonas pluggade där och för honom har det gått jättebra!
vad vill du plugga? eller vad är planerna?

Jessica said...

Hehe lite sent svar.. Men ja det var skitkul! Vart var du?!

Vickie Vegas said...

det är väldigt motvilligt som jag bestämt mig för att plugga. jag älskar att ha pengar och att spara men framför ALLT att få spendera dom!! jag shoppar så otroligt mycket och det är min passion så jag undrar hur det blir när jag pluggar =/