Monday, August 28, 2006

Första dagen på jobbet i dag. Hade 1225 email i min inbox... Endel att gå igenom.
Vill ha semester igen, kommer dröja ett tag.

Mamma o pappa har bokat resa till Hawaii, de åker den 25/12 så kanske man ska styra upp något på nyår?
Har inte bestämt mig ännu. Förra nyår var vi ju alla så utspridda.
Alltid kul att vara tillsammans. De som kan i alla fall.

jag vill oxå till hawaii!

I dag ska jag träna första gången på över två veckor, kommer bli tungt. Känns som jag lagt på mig 20 kg i spanien. Man kommer nog inte ha mycket ork över efter det passet. Sen måste räkningarna betalas, lägenheten måste städas....

Så mycket måsten.

Det var underbart i går att träffa hundarna i alla fall=) De blev så glada. Livet är inte detsamma utan dem! De gör varje dag speciell=)

Nu ska jag jobba vidare!

1 comment:

Lina said...

Jajjamensan! Han har fått anställning där från och med idag!