Friday, June 02, 2006

Zanin....

Jag kom inte på vad en kille som gick i våran klass i gymnasiet hette. Matilda knäckte nöten. Zanin!

Jag undrade inte pga att jag är kär i honom ( om ni gick på det Gun o Änkie)=)

Såg nämligen denna pojk i går. När han gick i vår klass var han blek o smal. I går gick han i en tajt lila tröja. Han hade ätit saker som inte någon annan äter ( så vitt jag vet)
Han var groteskt stor, bröstmuskler som silikonbröst... Ja det var ingen vacker syn.

Förstår inte hur folk kan förstöra sina liv på att ta anabola, man blir verkligen inte snygg heller.
Ser ut som monster!

Huva!

3 comments:

Anonymous said...

Hahaha, Zanin & Gunilla hade tydligen ihop det!

Anonymous said...

Vilken telefon ringer du på?Inte min mobil iaf. Puss

Gunilla said...

Zanin och jag ja, vi var lovers där ett tag jag...Emma och jag zanin brukade träffas bakom buskarna på vilunda...hmmr?! gud va äkcligt att han blivit så stor..svårt att tänka sig...