Friday, June 09, 2006

Jag mailade en kund och frågade om slutkundsuppgifter.
Jag fick svaret:

Slutkunden är Boeing I USA.
Förmodligen är Mr Bush privatplan Air force one en av användarna.

Stort! Levererar licenser till Bush. Synd att det var en Oem produkt annars hade jag fått Bush mail adress. Det vore stort!

I går kväll städade jag=) Pumba blev oxå färdigklippt. Han blev superfin, ser ut som en liten valp igen! I dag är hundarna med David i Linköping. Kul för dem att slippa vara själa!

I kväll är det Davids fest, ska bli kul! Hoppas det blir lyckat óch att inte fler hoppar av nu!

2 comments:

Lilla Milla said...

Hej gums, äre många som hoppat av?! Vikken stil! Men vi kommer iaf. Jag kommer liiiiiite sent (en halvtimme) eftersom jag jobbar! Ni får inte börja ha kul utan mej! skämtåsido, det är klart ni kan. Ses ivkäll!

Vickie Vegas said...

tack gumman! vi borde ses å ta en pizza nån dag? =) puss