Tuesday, June 27, 2006

Svåra beslut....

Vissa beslut vi fattar i livet kommer påverka resten av våra liv? hur ska man veta att man fattar rätt beslut? Ibland kan man inte ångra sig, man måste veta.
Har kort tid att bestämma mig, vad vill jag? Vad talar för och emot?
Kluven situation, vet inte vad jag ska göra. Endel av mig vill det, endel av mig talar för tryggheten. Men för att leva måste man våga chansa. Detta kan vara mitt livs chans, kan vara mitt livs misslyckande.
Hur ska man veta? grubblandet gör mig inte klokare.
Men denna gång tror jag att jag chansar!

7 comments:

Lilla Milla said...

Ojoj.. vad händer gumman?

Charlotte said...

iblan måste man våga kasta sig ut...vi är unga glöm inte det...kram!

Lina said...

Update me pliiiiis! puss

Lilla Milla said...

Men det är klart du ska gå!!! Det behöver ju inte betyda att du MÅSTE ta det om det skulle bli så. Va är det för intervju då? På annat företag eller? Gå dit o se hur det känns! Kanske blir jättebra! Friskt vågat, hälften vunnet!

Charlotte said...

Japp jag håller med! gör det som du känner stämmer överens med ditt hjärta....beslut kan vara tuffa att ta men när man väl gjort det känns det ofta så mycket bättre...vela inte bara utan var klar med det du vill och bestäm dig innan du uttalar beslutet.

Lina said...

Men va kul! Det är klart att du ska gå...kolla läget! Är det på samma företag?

Jag hade det jättebra i helgen...önskar bara att den varit längre!Kram

Charlotte said...

Håller tummarna!