Thursday, June 29, 2006

I Dag var jag på interljuven, var super fräscht på scribona inte alls likt SMG/GNT.
personal chefen jag träffade var super trevlig och han fick ett gott intryck av mig så nu är det bara att vänta o se. De söker egentligen ingen till denna tjänst men annika o teamet har tjatat om att det verkligen behövs. Vi får se hur det går nu men det kändes jättebra.

sen träffade jag annika o Lina, super kul=) Inte varje dag man träffas så. Om jag skulle börja jobba där skulle vi jobba hus i hus!

När jag kom hem stod glassbilen i vändplan, jag ville fira att det gått så bra så jag köpte en super stor påse med glass. Vet inte hur många det var men nu är hela frysen full=)

I mrg är det personal fest, vi ska ut o åka båt!

Skepp o hoj!

1 comment:

Lilla Milla said...

Va härligt att det gick bra! Sa ju det! Känns det bra oxå? Verkar det som ett bra ställe eller?

Kramar