Thursday, June 01, 2006

I dag är det 71 dagar kvar tills jag åker till spanien! ( Längtar inte alls va?!)
Fatta hur lång tid 71 dagar är! Man hinner mycket på den tiden. Synd att jag inte skulle vara där i 71 dagar. Skulle njuta fullt ut, älskar verkligen att resa bort!

Lotta fyller år i dag=) Hon verkar få en fin dag! Grattis gumman=)

Tessan är underbar, hjälpte mig att slinga mitt hår i går=) Blev fint dock räckte inte färgen riktigt. Men hon e grym. Funkar inte läraryrket så har hon något att luta sig tillbaka på!

Sommaren ska tydligen komma nästa vecka, vågar vi lita på det?

David fyller år nästa söndag=) Ska fira min baby ordentligt! Är så glad att jag har dig, vet inte vad jag skulle göra utan dig.

Allt för nu, keep up the good work!

3 comments:

Anonymous said...

I höstas... Är du blondin nu? Puss

Anonymous said...

Ska du göra om det då?

Vickie Vegas said...

nej inte vad jag vet. det står inget om det på kortet iaf. let me know, har en inbjudan nu. det var en tjej som var och hämtade alla andra inbjudningar igår, som hade läst din blogg att vi hade =P haha puss