Saturday, June 24, 2006

Annika, nu kom smällen som väntat! Undra om splittringen är nära?

Kevin lämnar pojkbandet
Det har spekulerats ett tag – men i dag blev det officiellt. Kevin Richardson lämnar Backstreet Boys.
– Tidigare i år, efter mycket självrannsakan, kom Kevin till oss och berättade att han bestämt sig för att lämna gruppen för att ägna sig åt andra intressen, säger bandet i ett uttalande på sin hemsida. – Det var ett väldigt tufft beslut för mig, men nödvändigt för att gå vidare till nästa kapitel i mitt liv, säger Kevin. – Efter 13 år av något som kan beskrivas som en dröm som går i uppfyllelse har jag beslutat att det är dags att lämna Backstreet Boys. Spelar in ny skiva Han förklarar också att de andra bandmedlemmarna alltid kommer att vara hans "småbröder" och att han älskar och stöttar dem. – Jag vill tacka våra fans för alla vackra minnen som vi har delat tillsammans och ser fram emot att ni får ta del av nästa fas i mitt liv. Jag önskar mina bröder fortsatt framgång och ser fram emot deras nya album. De kvarvarande medlemmarna i bandet förklarar att de inte kommer att ersätta Kevin och att han alltid kommer att vara välkommen tillbaka. I helgen går de in i studion för att spela in uppföljaren till skivan ”Never Gone".

No comments: