Monday, June 05, 2006

Ett brev

I dag fick jag ett handskrivet kuvert i brevlådan, jag öppnade det. Chock,chock,chock! Maria min kusin som är 83:a ska gifta sig! Fick brevet i eftermiddags, kan bara inte smälta det. Är otroligt glad för hennes skull, men det känns så ungt. David sa bara tänk på att de är norrlännigar...
Dessvärre kan vi inte åka på bröllopet, är i spanien då. Hade verkligen inte velat missa detta, om man ändå hade vetat.

Gick hem från jobbet efter lunch har inte känt mig tipptopp. Har legat och vilat hela eftermiddagen och somnade oxå ett bra tag. Så för att inte förlora pengar har jag suttit och jobbat hemifrån nu på kvällen. Skönt att man har den förmånen. Kommer jag nyttja till fullo när det blir varmt. Kan man jobba på kvällen sola på dagen=)

Förövrigt har jag sjukt ont i benen efter flytten tror jag fått infektion i musklerna, jag kan verkligen inte gå. Varje steg jag tar är en pina så jag är låst till lägenheten för kvällen. David är inte hemma o jag har sån smärta att jah inte kan gå till jobbet och hämta bilen...

Well well tur att man är ledig i morgon.

=)

No comments: