Tuesday, May 09, 2006


Jag kom nyss på en sak. Jag saknar Tessans lägenhet i Bromma. Den var så speciell så inbjudande! Vi har haft mycket roligt i denna lägenhet. Som denna kväll när vi alla var tvungna att låna kläder av Tessan för att det var som en bastu där... Finns många fina minnen därifrån!
Självklart gillar jag Tessans nya lägenhet oxå men det var något speciellt över Bromma!

Var med Pumba hos vetrinären i går, det gick bra o han fick medecin. Fick ge han vatten i spruta i går då han inte drack själv. Var så himla orolig över honom. Mådde verkligen dåligt över det i går. Tydligen går det magsjuka bland hundar nu. Eftersom Pumba är valp så drabbar det hårdare. De blir uttorkade fortare. Han verkade dock piggare i dag, de fick följa med David till jobbet. Ville inte att de skulle vara själva. Skulle aldrig förlåta mig själv om något hände Pumba o vi låtit honom va själv. Jag var hemma resten av dagen i går från jobbet för att se så han drack. Han gjorde inte det men jag hjälpte honom.

Puss o hej

4 comments:

Lilla Milla said...

Wohoo, den bilden har jag tagit!

Bra att Pumba är okej!

Lilla Milla said...

Mmm, mina photographing skills är inte o leka me!!! Det är inte Elle heller när hon är på det party humör hon va på!

A Princess Diary said...

Jag saknar också min gamla lägenhet, den var ju så speciell och vi har haft så roligt där!

Charlotte said...

vad bra att du fanns där för honom...! du måste vara en väldigt bra hundägare....