Monday, May 15, 2006

ARG
________________________________

Har ringt mitt bredbandsföretag TDC flera gånger och efterlyst min faktura. De sa att de kunde se att ingen gått ut men att de inte förstod varför.
De har sagt de ska återkomma, jag har inget hört.
Nu i dag på min lunch fick jag min faktura... Pga deras misstag med att inte kunna fakturera har jag nu fått betala för 3 månader....930 spänn! Känns väldigt välkommet bland alla andra utgifter.
Ska jag straffas pga deras problem?!
Shit vad arg jag e! David skulle ringa o ta ett snack med dem eftersom jag försökt ett flertal gånger o de är sega som koda!

Fy f*n!

1 comment:

Vickie Vegas said...

fy fan. hatar att straffas pga andras misstag. huvva.

jag mår ba fint, har barnvaktat en 1-åring idag. har gått jättebra!! att släpa runt på en barnvagn e fan tungt, ont i ryggen fick jag också. får nog tänka över det här med barn ;)