Friday, May 19, 2006

Fredag, äntligen! Denna vecka har verkligen varit för lång.
Erika och jag är klara med dikten, vi har dock inte kommit på presenten än. Den ska vi ge först på måndag så vi har ett par dagar kvar.
Vi får tillgång till lokalen i kväll så jag ska dit o styra upp lite saker.
Sen ska jag hjälpa mamma o pappa o köpa groggvirke så de inte köper för lite! Föräldrar har inte så stor koll.
Skönt att Carola gick vidare i går, konstigt vore annars. Shit vad många kassa bidrag som var med. Island var aboslut värst! Man kan ju undra hur de ländernas bidrag såg ut när så dåliga vann....

Har ätit en god frukost med gruppen i dag=) Så nu är man för propp mätt, huga!

1 comment:

Anonymous said...

Jaaa... visst visst, ha tid för Blogger men inte för mig... Jag gråter KROKODILTÅRAR! =o( Men kul att frukosten smakade iallafall...