Sunday, May 21, 2006

Det var pinsamt det!
*******************
Pappa hade sin fest i går, en väldigt lyckad sådan. Mycket god mat, dryck o alla var glada=) Sen blev det dans. Jag och David buggade o vipps åker min klänning ner så jag visar brösten! David tror inte att någon såg men någon måste ha gjort det. Vi skrattade och fortsatte dansa och då åkte den ner igen. Då gick jag av dansgolvet.
Senare framförde David och jag främling, killen i orkestern stängde dock av David mick så bara jag hördes.... Många kom fram och gav nig beröm efteråt och tyckte jag skulle varit i athen istället för Carola. Ingen dålig komplimang det=)
Jag och Erika höll vårat tal oxå och det blev oxå succé. Mamma satt oväntat med tårar i ögonen;-) Pappa blev oxå jätterörd. Det var kul att han blev glad och var nöjd med sin fest. Han förkännade verkligen det=) Jättemånga höll superfina tal, och jag måste erkänna att man verkligen blev rörd. Davids mamma hade fixat super fina blomster dekorationer, hon är jätte duktig!
Verkligen en lyckad fest, trodde inte man kunde ha det så roligt bland en massa äldre men de vet verkligen hur man festar!

Synd dock att man missade eurovision men med tankte på att Finland vann kanske det inte var värt att se?
Carola borde verkligen vunnit, hon e grym!

1 comment:

kristin said...

såg din kommentar nu! jag var där med sussi för typ ett år sen..puss